Підбір фарби.

Чому важко попасти в заводський відтінок?

Після кузовного ремонту ви хочете бачити свій автомобіль відновленим до колишнього стану, і навіть краще.

Але яке ж розчарування на вас чекає, коли нове крило і старі двері сяють у різнотоні. Така відмінність сусідніх деталей відразу видає факт ремонтних робіт із кузовом. І якщо ви захочете продати автомобіль у майбутньому, то потенційний покупець загострить на цьому увагу, зажадавши пристойної знижки.

Довіряйте вибір фарби тільки професіоналам, якщо любите свое авто.


Щоб такого не сталося - довіряйте підбір фарби СТО, що виконує повний цикл кузовного сервісу: витяжка, рихтування, колірування, фарбування та полірування. Тут підбирач із маляром працюють у тандемі, що забезпечує очікуваний добрий результат.

Що таке підбір фарби?

Підбір кольорів - це пошук заданого кольору фарби певного типу і відтінку в лабораторії СТО. До 00-х рр.., це відбувалося шляхом використання лопаток та оцінки відповідності емалі на око, у ясний день. Сучасні техцентри більш серйозно підійшли до процесу підбору та застосовують для цього професійне обладнання, таке як:

  • комп'ютер;
  • лампа колориста;
  • спектрофотометр;
  • електронна вага;
  • інфрачервоне сушіння
  • стенд для змішування
  • компресор та фарбопульти та інше.

Щоправда, технічне оснащення лабораторії лише допомагає колористу вибрати сервісну формулу фарби та точніше визначити колірну гаму. Останній штрих за фахівцем.

Перш ніж почати змішувати пропорції, колорист обов'язково переписує VIN-номер та код емалі. Технічна інформація допомагає йому знайти потрібний продукт у картотеці кольорів. Потім, шляхом додавання пігментів, тест-напилів і фарбувань, фахівець досягає максимально близького сходження підготовленої фарби з рідним кольором автомобіля.

Чому не можна злити фарбу за кодом і всьо?

Потрапити 100% у колір неможливо, тому що поверхня ЛКП автомобіля поступово вигоряє на сонці. А можливо кузов вже ремонтувався.

Більше того, навіть із заводу автомобілі різних партій виходять із різними відтінками. Це зв"язано з тим, що фарбуються кузова емалями різних поставок, і марок.

приклад: Виробник додав в останню партію фарби трохи менше (або більше) будь-якого пігменту. Як результат, з'являється метамерія, навіть при фарбуванні емаллю з однаковим кодом.

Природно, що в процесі ремонтного фарбування на кінцевий результат впливає багато факторів: марка емалі, кількість шарів, тиск повітря та інше. Але професійні маляри добре знайомі із цими нюансами. Тому помиляються рідко.

*Пігмент – порошкоподібний елемент фарби, що відповідає за її тон та колір.

*Метамерія (у вузькому сенсі) – явище, при якому 2 пофарбовані деталі сприймаються однаковими під одним джерелом освітлення, – але рішуче втрачають подібність за іншої умови освітлення, наприклад, кут, тип лампи та інше.

Як досягти повного сходження кольору?

Приховати різнотон – справжнє мистецтво. Як вже стало зрозуміло, 100% попадання в тон практично неможливо. Тому на допомогу колористу приходить маляр. Він наносить емаль переходом, тобто, розпорошує нову фарбу на сусідню деталь. Це справжнє мистецтво, що дозволяє ефективно обдурити зорове сприйняття.

Існує кілька видів переходу: висхідний, низхідний, риб'ячий хвіст та інші, якими реальні профі-маляри добре володіють. В результаті – максимально близький колір від колориста та майстерність фахівця із фарбування – забезпечують позитивний фінал кузовного ремонту.

У середньому колористу потрібно 2 – 4 години для пошуку максимального близького тону емалі. За цей час він готує суміш за сервісною формулою та «доганяє» її до потрібної кондиції пігментами та тест-фарбуваннями. В окремих випадках підбирачеві потрібно кілька днів. Як правило, це відбувається після повного «перефарбування» автомобіля сумішшю різних емалей, які маляр знайшов у себе в майстерні (практикується працівниками гаражних майстерень).


приклад: Кузовник гаражного сервісу зливає залишки сірої бази до загальної банки, а в майбутньому «обливає» нею свою машину, яку незабаром продає. Потім у нового власника виникають проблеми при зверненні до кузовного ремонту. За кодом фарби склад один, а за фактом інший. Але завдяки наполегливості колориста та професіоналізму маляра фарбувати переходами – навіть у такому разі вдається максимально результативно поєднати старе та нове покриття під лаком.

Скільки фарби потрібно на деталь?

Кількість емалі для фарбування залежить від розміру деталі чи величини ремонтної зони. Іноді потрібно прибрати 2-3 скелі на капоті, крилі або бампері, а іноді доводиться повністю «обливати» нову або відновлену деталь (зсередини та зовні). Разом з цим обсяг емалі для фарбування заздрості від її типу.

На сьогоднішній день виробники автомобілів використовують 2 види фарб:

  • Акрилова.
  • Базова: металізована, неметалізована.

У першому випадку це двокомпонентна емаль (маса + затверджувач), а у другому – трикомпонентна (база + лак + затверджувач). Розріджувач за бажанням. Алкідні однокомпонентні фарби нині застосовують рідко.

Резюме

Підбір фарби – важлива процедура якісного кузовного ремонту. Не можна злити фарбу за кодом та пофарбувати деталь автомобіля. Вона відрізнятиметься від сусіднього крила, дверей або капота. Щоб цього уникнути, колорист виявляє повний потенціал своїх знань та знаходить максимально близькі відтінки. А маляр завершує кузовний ремонт унікальним забарвленням. Такий професійний підхід – традиція автосервісу RENT&SERVIS AUTO.

ТЕЛЕФОНУЙТЕ! ЗАПИСУЙТЕСЯ! Приїжджайте! НАША АДРЕСА: м. Київ, вул. Усенка 7/9

УВАГА! Автосервіс RENT&SERVIS AUTO (RSA) пропонує послугу - прокат автомобілів.

Поки що ваша машина в ремонті, можете взяти у нас доглянутий Skoda Rapid або Volkswagen Polo.

Ключові особливості підбору в RSA
  • Якісні матеріали
  • Кваліфікований персонал
  • Дотримання всього технологічного процесу
  • Приємні ціни
Записатись

Як ми працюєм

Питання

Консультація, обговорення деталей з менеджером столу замовлень

Зручна дата

Вибираєте зручну дату/час для фарбування або забору фарби