Фарбування

авто в техцентрі RENT&SERVIS AUTO

Фарбування автомобіля - це завершальна фаза кузовного ремонту. Далі полірування та складання.

Нанесення емалі відбувається у фарбувальній камері, з використанням професійного обладнання.

Процедуру виконує маляр із наказом про допуск. Це дуже відповідальна робота, яка має бути виконана бездоганно. Лакофарбове покриття має виглядати ідеально: без порошинок, грязінок, потьоків і точок компресорного масла. Щоб досягти такого результату, співробітник фарбувального цеху проводить ретельну підготовку: камери, автомобіля та обладнання. І лише потім приступає до фарбування.

Підготовка до нанесення емалі

Автомобіль надходить у фарбувальну камеру загрунтованим та відшліфованим. Таким його роблять фахівці цеху підготовки, яким машина переходить від рихтувальників або зварювальників. Маляр приймає авто та поетапно виконує ряд підготовчих робіт:

  • Розміщує машину в камері. Якщо є демонтовані елементи кузова, розставляє їх на спеціальних стійках, кронштейнах.
  • Уважно оглядає відшліфовану поверхню ґрунту щодо дефектів. При виявленні пір, крупним чином їх доводить шпаклівкою.
  • Заклеює папером, плівкою та малярським скотчем ділянки, що не фарбуються: колеса, скла, молдинги, грати та інше.
  • Змішує емаль у необхідних пропорціях, налаштовує тиск повітря та факел фарбопульта.
  • Обдуває поверхню автомобіля та очищає її знежирюючим складом.

Очевидно, що до заїзду машини в камеру, маляр наводить чистоту на робочому місці, перевіряє стан шланга, фільтрів повітряної магістралі та системи витяжки шкідливих парів розчинників.

Процес фарбування

Оклеєний та знежирений автомобіль ще раз оглядається маляром. Потім він наповнює бачок фарбопульта емаллю і наносить перший шар. Це сполучне покриття - напівсухе, щоб перекрити загрунтовані ділянки і не допустити течі фарби надалі. Найчастіше доводиться фарбувати автомобілі металіком. Це 3-компонентне лакофарбове покриття, що складається з бази, лаку та затверджувача. Наноситься в 5 шарів: 3 бази* + 2 прозорі лаки. Якщо машина «обливається» акрилом, то досить 2-х шарів: напівмокрого та мокрого.

*За технологією BASE наноситься в 3 шари: зв'язуючий, основний, фінішний.

Після закінчення фарбування в камеру подається теплове навантаження до 60 ° C на 1-1,5 години. Температура прискорює сушіння та знижує ризик утворення підтікань. Далі машині дають охолонути, уважно оглядають лакофарбове покриття та, якщо немає дефектів, передають арматурникам на складання.

Які матеріали використовуються для відновлення та фарбування авто

Будь-яке відновлення кузова, часткове або повне, є дорогим ремонтом. Приблизно 40-60% кошторису Наряд-замовлення витрачається на матеріали. У чек-лист гарантовано входять: емаль, ґрунт, шпаклівка, наждачний папір, скотч, розчинник, розріджувач, знежирювач, герментик, поліроль та інше. Якщо потрібні зварювальні роботи, то тут необхідні: дріт для напівавтомата, відрізні та шліфувальні диски тощо.

Економити на матеріалах не можна. По-перше, у дешевих емалей, ґрунтів, шпаклівок – погана адгезія та сильне усадження. Це означає, що за короткий час на автомобілі помітні сліди кузовного ремонту і з'являться вогнища корозії. По-друге, автомобіль, який померк, незабаром після відновлення, – це удар по репутації техцентру. Тому економити, не те що не рекомендується, - це злочинно до машини. Враховуючи сказане, автосервіс RENT&SERVIS AUTO використовує у виробництві професійні матеріали таких виробників, як:

  • 3M (США), Mirka (Польща) – наждачний папір та засоби індивідуального захисту.
  • GLAZURIT (рашка) – фарба, шпаклівка, очищувачі, затверджувачі. !Це москальське гівно ми уже не використовуємо і не будем надалі використовувати
  • Motip (Голландія-Німеччина) – продукція для полірування.
  • SIKKENS (Нідерланди) – база, лак, ґрунти по пластику.
  • ROBERLO (Іспанія) – емалі, ґрунти, затверджувачі.
  • R-М (Німеччина) – емалі, ґрунти, затверджувачі.
  • PPG (США) – база, лак, ґрунти по пластику.

Застосовуючи якісні продукти іменитих брендів, техцентр не боїться гарантувати вироблені роботи. Все тому, що після підготовки та фарбування, - шпаклівка не тріскається, іржа не з'являється, фарба не відшаровується, лак не лущиться.

Резюме

Фарбування автомобіля – це фінальний етап кузовного ремонту, який демонструє якість всіх циклів відновлювальних робіт. Емаль наносить маляр із наказом про допуск, використовуючи для цього фарбопульти та стерильну камеру. Техцентр RENT&SERVIS AUTO є категорічним прихильником застосування якісних матеріалів, що дозволяє надавати тривалу гарантію.

ТЕЛЕФОНУЙТЕ! ЗАПИСУЙТЕСЯ! Приїзджайте! НАША АДРЕСА: м. Київ, вул. Усінка стор. 9. УВАГА! Автосервіс RENT&SERVIS AUTO (RSA) пропонує послугу - прокат автомобілів. Поки що ваша машина в ремонті, можете взяти у нас доглянутий Skoda Rapid або Volkswagen Polo.

Ключові особливості покраски в RSA
  • Якісні матеріали
  • Кваліфікований персонал
  • Дотримання всього технологічного процесу
  • Приємні ціни
Записатись

Як ми працюємо

Питання

Консультація, обговорення деталей з менеджером столу замовлень